Tokyo Ghoul Recenzia + online !

1. dubna 2015 v 19:12 | Reita-chan |  Recenzie
Ahojte ako sa máte mina ja celkom fajn pridávam sem prvú recenziu na anime ktoré som videla za posledné mesiace, a dúfam že sa vám bude páčiť ...... Blížia sa sviatky , niekto ich má rád a niekto zas nie. Ja som typ človeka ktorý ich má celkom rád . Vy ako Dnes je prví apríl takže poprosím nevystreľujte si zo mňa OK Mám toho už pokrk. Už som si myslela že blog.cz ten svoj otrepaní fór nedá ale splnilo sa, ono to zas prevrátili hore nohami, veľmi smiešne ( myslím prihlasovanie). Tak príjemné sviatky a čítanie recenzie. Nezabudnite komentovať .

Originálí názov:Tokyo Ghoul
Datum vydánia:4.7.2014 - 19.9.2014
Počet epizód:12
Žáner: Akční, Drama, Gore, Horor, Podle mangy, Seinen
Moje hodnotenie:

Ocitáme sa vo svete kde je známe že ghoulovia chodia rovnako po svete
ako aj ľudia, ale čo jedia ghoulovia ? Áno ľudí...

Kaneki Ken je obyčajní študent vysokej školy a spolu zo svojim priateľom Hidem, si v pokoji popíjajú kávu v ich najobľúbenejšom podniku. Tam Kanki stretáva krásne dievča menom Rize. Na to aby ju oslovil len tak bez dôvodu je až príliš hanbliví. Všimne si však že ich spájalo rovnaký vkus na knihy. Spolu sa vydávajú na nákup do knižnice ( rande)a po skvelom strávenom dni mu Rize však ukáže svoju pravú tvár Ghoula, a chce ho zjesť.
Pri nehode Rize zomiera a Kaneki ma tiež na vlásku, a tak doktorov nenapadne nič lepšie ako transplantovať orgány z mrvteho dievčaťa do Kanekiho aby ho zachránili. Kaneky sa stáva ghulom napriek svojej vôli. Preklína sa za to a odmieta jesť a zabíjať ľudí. Ako Kaneki bude ďalej žiť ?

Takže pripravte sa, budem tu dosť prezrádzať z deja XD. Na začiatok iba poviem že prví krát som Tokyo ghoul moc nemusela. Pozrela som sa na to iba tak z rýchla, viete nie ? Pretáčanie a preskakovanie nepotrebných dielov XD. No, dala som tomu druhú šancu a to presne pred týždňom. S Pides som si prvú sériu pozrela za jednu noc a aj napriek tomu že vlastne celých 12 dielov bolo tak trochu o ničom, mňa to zaujalo :D. Asi to bude kvôli tomu že som si obľúbila strašne Kanekiho a Utu :D ( kto nie, že ? ).

Prvá čast bola taká typická proste zoznámenie s postavami a tak. Super scénka bola keď Kaneki si uvedomoval že sa z neho stal Ghoul a to jeho skúšanie jedla XD. Následne my ho bolo ľúto aký bol neskôr zúfali zo života a mala som rovnaký pocit :(, no Touka-chan to vyriešila veľmi dobre :D vzala ho do Anteiku (je to kaviareň) kde sa o neho dobre postarali :D hlavne ten starec, keď mu podal tie kocky cukru hneď som vedela že sú napustené krvou :3.

Ďalej by som asi spomenula Shuua, Ktorý je tzv.gurmán XD a neskutočne chce zjesť Kanekiho:3. Najviac som sa asi nasmiala pri scéne kde Shuu bláznil za Kanekim ako nie aký nadržaný gay :3. Uta mal v anime iba málo priestoru :( čo ma mrzí. Anime je právom zaradené do žánru horor. Posledné diely kde ho Jason mučil boli drsné O_O skoro som pri nich plakala T_T, takto týrať Kanekiho!! Verím že trhanie prstov nie je moc príjemná záležitosť a skúste pri tom ešte odčítavať 7 od 1000 :).

Veľa sledovateľov sa stážovala na to že Kaneky mal biele vlasy až na konci anime, ale mne to nevadilo, asi preto že som hneď na druhú deň videla druhú sériu. Ale musíme uznať že manga má dosť častí a to dáva všetkým priaznivcom tohto anime nádej na ďalšie série anime. Ja som sa bohužiaľ k mange ešte nedostala a tak nemôžem porovnať anime s mangou. Netuším či ta dejová línia ide tak ako v mange alebo či sa postavy vyvíjajú podľa mangy a tak ďalej. No a asi viac by som prezrádzať nemala čo ? XD. Tak príjemné pozeranie je to naozaj super anime ktoré hneď na prví šup nepochopíte. Mňa asi anime moc prví krát nezaujalo, pretože bola na scéne iba prvá séria anime. Toto anime zaradujem do mojej kategórie anime pri ktorých nie je zmysle pozerať keď nie je celé anime komplet. Nemôžem sa dočkať tretej série anime *__________*.

1 člověk ohodnotil tento článek.