Like Love ( 1a 2) recenzia

25. května 2016 v 8:00 | Reita-chan |  Recenzie
Tak som tu zas a konečne sa dostávam k recenzií na BL film ktorý som videla XD.
Prečo Vám sem dávam práve recenziu ? no je to hlavane kôli tomu že som sa do tohto filmu uplne zamilovala a halvne do tých hercov :3

Idem na to .....
Tak ako prví Vám vysvetlím ako som našla tento film XD (nuda viem). Takže bolo to večer asi okolo pol 11 ( vtedy mám väčšinou divné nápady na hľadanie BL filmov XD) . Našla som prvý diel tejto novely s Názvom LIke Love alebo tiež I Love You As A Man. Film na mňa pôsobil trochu nízko rozpočtový no príbeh a vzťah medzi hlavnými rolami Ukem Maidingom a semem An Ziyanom ma uchvátil. Nedobytný An ziyan si získa vaše srdce ako prvý a trochu hlúpučký a veľmi naivní Maiding hneď po ňom :D . Je to niečo ako komédia ale so štipkou drámy. Všetci okolo sa im ich nádejní vzťah snažia skaziť no pretrvajú ? ( že sa to pýtam :/ je jasné že áno ).

Maiding prichádza na školu / alebo skôr na vojenský výcvik ( neviem prečo ) a hneď v prví deň si pomýli svoju izbu. A možno to bolo to najlepšie čo sa mu mohlo stať, vo dverách sa objavuje fešák a idol An ziyan. Od tejto chvíle Mai ding klopal na jeho dvere veľmi často :3. An ziyan unavení z toľkého otravovania nakoniec príjme pozvanie do kina a tam sa to všetko začína. Mai ding chce viac a An ziyan naopak, no nebolo by to ono keby sa neoblomný Maiding nesnažil viac a Anziyana aj napriek jeho chladnej povahe ustúpi. Anziyan sa rozchádza so svojou priateľkou Bai Xiao Si a začína byť iba s Maidingom. Ich rodina im to robí však ťažšie. An ziyan je konečne šťastní no jeho sestre sa to vôbec nepáči už len kvôli jeho bohatej rodine ktorá ma jednoduchí scenár pre jeho život - vyštuduje, vezme si Bai Xiao Si za ženu a bude mať deti. Obaja si prejdú ťažkým obdobím no ich láska je silnejšia a problémy ako je skoro znásilnenie Maidinga je pre nič ničím :D

Druhý diel je už trochu iná káva :D. Je vidieť že nikto na tomto filme nešetril a príbeh a situácie boli ešte lepšie ako v jednotke :D. Príbeh sa začína cestou na dovolenku, áno Anziyan a Maiding idú na spoločnú dovolenku na Mele divi. Už v lietadle sa stretávajú s rovnakých pár ako sú oni a na dovolenke spolu strávia nie aký čas ktorý ich tak trochu nakopne kupredu. Maiding si prázdniny užíva na plno no nie všetko mu vychádza podľa plánov. Po celodennom bláznení sa Maiding rozhodol že by si zašiel do baru a tak to aj bolo. Tam stretávajú Yan Yana a Su Xiaomi ktorý im budú robiť spoločnosť. Anziyan si u Yan Yana všíma na ruke obrúčku a uvedomuje si že ak sa toho neboja títo dvaja tak ani on by sa nemal báť svojej rodiny. Pred návratom Maidinga požiada o ruku ( trochu netypicky ale budíš). V druhej epizóde spolu bývajú a v podstate je Maiding viac v Ziyanovom prenajatom byte ako u svojich rodičov. No keď sa Maiding vracia domov zo školy Anziyana nikde a všetky jeho veci zmizli, zúfalo mu vyvolával no nik sa neozýval a k tomu všetkému prišiel za ným domovník ktorý mu vraví že nájom bol ukončení a on sa musí ešte v ten deň vysťahovať preč. Maiding len dúfa že je Anziyan v poriadku a ozve sa mu. Návrat domov nebol najlepší pretože Maidingovi stále vrtalo v hlave prečo od neho Anziyan odišiel a dochádza k verzii že sa na neho Anziyan naštval no pravda bola inde. Anziyanova sestra nabonzovala rodičom o jeho vzťahu s mužom a tak sa ho jeho rodičia snažia odizolovať od sveta, našťastie prichádza jeho dedko ktorý Anziyana obraňuje a tak tiež vyslobodzuje z väzenia . ( tu sa môžeme poriadne pozriem na to ako ho Anziyan miluje a nehanbí sa to vykričať do očí svojim rodičom). Ďalší problém nastáva však u Maidinga a to ohľadom jeho vzťahu s dievčatami najviac trápi jeho matku a tak sa musia obaja priznať k pravde a čeliť neľútostnému odlúčeniu .

Druhá séria končí trochu nejasno alebo skôr takým odkazom na tretí diel ktorý by mal vyjsť tento rok v septembri, takže nieje koniec a možno sa dočkáme aj ch svadby :).

Tú sú trailery a nieaké gifky :
Like love 1