Once Upon a Time recenzia + online

9. října 2017 v 8:00 | Reita-chan |  Recenzie
Tak prichádzam s ďalšou recenziu , ale tento krát to nie na kórejskú doramu či anime. Prichádzam s recenziou na čínski hysterický fantasy film menom *Once Upon a Time *. Prví trailer na tento film som videla ešte v júni a veľmi som sa na neho tešila. Prečo ? No je to jednoduché. čínske filmy a dramy mi vždy prišlo ako sfilmovaného anime je to smiešne ale je to tak, všetky filmy mi prídu ako anime no sú dobré aj zlé spracované filmy. Príbeh sa točil okolo jedného dievčaťa ktoré je 9 chovstá líška no a ďalej asi už ani nemusím rozpisovať že ? * kto nevie tak ja mám veľmi rada líšky a mám veľmi rada Kuramu z YYH *. Tak nebudem zdržovať idem na recenziu !

Súvisiaci obrázokOriginálny názov: Once Upon a Time
Názov: Once Upon a Time
Zem pôvodu: Čina
Žáner: Historical, Romance, Drama, Fantasy,
Čas: 1 h. 40 min.
Moje hodnotenie: /5

príbeh hovorí o večnej láske dvoch bohov ktorý žijú už nespočetne dlho a preto sa ich životy menia. Bai Qian je líščia bohyňa a žije už veľmi dlho no pamätá si iba posledných 300 rokov. Bai Qian tak ako sa teraz volá * a nemá ani tušenia že tak sa nevolá* žije v raji broskyňových stromov spolu s mnohímy bytostiamy a veľmi dobrým priateľom ktorý sa dokáže meniť na fénixa. Bai Qian dostáva pozvánku do podmorského kráľovstva kde sa všetko začína komplikovať. Stretáva tam kráľa / princa z nebeského kráľovstva Ye Hua a jeho syna. Ye Hua je veľmi očarení jej krásou a šialenou podobou na jeho nebohú manželku a matku jeho syna. Ye Hua sa od toho momentu snaží Bai Qian získať a celkom sa mu to aj darí až kým sa nezačne všetko komplikovať okolo ich svadby a intrigám. Bai Qian začína pochybovať o citoch ktoré k nej Ye Hua prechováva a tak sa Bai Qian dozvedá o celom príbehu SuSu * prvá manželka Ye Hua *

Môj názor:
Tak očakávala som od toho trochu viac ale dosť ma celý príbeh sklamal :( .Čakala som viac akcie a viac toho prehĺbenia príbehu no nič neprišlo ! Akože dosť nudné pretože už na začiatku hneď viete že Bai Qian je vlastne SuSu len jednoducho stratila pamäť. Potom ma začalo dosť iritovať fakt že Bai Qian sa počas tých 300 rokov zaľúbila do nie akého majstra a nakoniec sním aj ostala no ale to už dosť spojlerujem ale je mi to naozaj jedno :/ Tento film ma naštval na to že som sa na neho neskutočne tešila ! trajlery bolo tak dokonalé ale priamo film ani náhodou. Neviem herci boli pekní, hlavne herec Yang Yang ktorý si zahral hlavného hrdinu a tiež herečka Bai Qian bola krásna. Ako bohyňa a líška mi úplne sedela. Prostredie bolo nádherné aj keď to bolo zelené plátno bolo krásne realistické, čo sa týka ostatných animácii tak to je už iné kafe. Dračia verzia Ye Hua bola mega aj stromový démon bol dokonalí ale čo sa týka kamarátov Bai Qian bolo dosť chabé a to dosť výrazne zhoršovalo kvalitu filmu a to hneď na začiatku. Téma a príbeh bol môjmu srdcu tak blízky no nie ako to celé dogabali.

Trailer:

Online:

Online ENG- ŤUK